نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

۴ دیدار ۵ سته در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال|انتقام پیکانی‌ها از صدرنشین

  • کد خبر: ۹۴۸۹۴
  • ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
۴ دیدار ۵ سته در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال|انتقام پیکانی‌ها از صدرنشین
در پایان هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، شهرداری ارومیه، پیکان، لبنیات هراز آمل و راه‌یاب ملل مریوان به ترتیب در رده‌های اول تا پنجم قرار گرفتند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شهرداری ارومیه در آخرین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال در نبردی پنج سته، به سختی از سد پاس گرگان گذشت، اما فاصله خود را با تیم صدرنشین از نظر تعداد برد به صفر رساند.
تیم گرگانی که بازی هفته دوم را با شکست سه بر صفر پشت سرگذاشته بود، امروز برای انتقام دور رفت آمده بود، اما موفق نشد.
جدال دو تیم در پنج رالی پر افت و خیز برگزار شد و پاس گرگان در همان شروع بازی دو ست متوالی و با نتایج ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۲ از حریف مدعی خود پیش افتاد. در ست سوم و چهارم شاگردان محمدرضا تندروان به بازی برگشتند و ثبت نتیجه مشابه ۲۵ بر ۲۱، سرنوشت تیم پیروز را به ست پنجم کشاندند؛ جایی که شهرداری ارومیه موفق شد با کسب امتیاز ۱۵ بر ۱۱ به سود خود، پیروز میدان شود.
راه‌یاب ملل مریوان نیز میهمان فولاد سیرجان ایرانیان مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها بود و سه بر دو مغلوب میزبان خود شد تا هفتمین ناکامی فصل خود را تجربه کند.
مدافع عنوان قهرمانی در ست‌های سوم و چهارم با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۲ نتیجه را به راه‌یاب واگذار کرد، اما در ست‌های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی رسید و هفتمین برد خود را به دست آورد و ۱۹ امتیازی شد.
شاگردان آرش صادقیانی در تیم راه‌یاب در دور رفت مقابل سیرجانی‌ها با نتیجه ۳ بر صفر بازنده شده بودند، اما امروز یک امتیاز از این تیم گرفتند و ۲۳ امتیازی شدند.
لبنیات هراز آمل که جدال سخت و نفس‌گیری برای تصاحب رتبه سومی پیکان در جدول داشت، این هفته میزبان هورسان رامسر بود. دو تیم درحالی به مصاف هم رفتند که شاگردان بهروز عطایی در یک جدال چهار سته، موفق شدند با نتیجه سه بر یک هورسان رامسر را شکست دهند.
آملی‌ها در این رقابت در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب به امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند و شاگردان مسعود آرمات در تیم هورسان رامسر تنها در ست سوم موفق به کسب امتیاز ۲۶ بر ۲۴ شدند. هرچند که لبنیات به آن‌چه در بازی مقابل هورسان می‌خواست رسید، اما با توجه به پیروزی پیکان در رقابت با فولاد مبارکه سپاهان، لبنیات هراز آمل موفق به تصاحب جایگاه خودروسازان در جدول نشد.
تقابل دو تیم لبنیات و هورسان در هفته دوم نیز با نتیجه سه بر صفر به سود شاگردان بهروز عطایی تمام شده بود.
خودروسازان پیکان این هفته درحالی به میهمانی اصفهانی‌ها رفتند که موفق شدند در یک بازی جذاب و حساس در سه ست متوالی قهرمانی نیم‌فصل را شکست دهند و تعداد برد‌های خود را دو رقمی (۱۰) کنند.
 تیم قعرنشین آذرباتری ارومیه منیز یزبان مس رفسنجان بود. دو تیم درحالی مقابل هم قرار گرفتند که نماینده ارومیه در دور رفت و با هدایت فرهاد نفرزاده با نتیجه سه بر یک به مسی‌ها باخته بود و امروز درحالی از حریف میان جدولی‌اش میزبانی کرد که موفق شد با هدایت رحمان رئوفی، در یک رقابت جذاب و چالشی، یک امتیاز ارزشمند از مس بگیرد.
در این بازی آذرباتری ارومیه در ست‌های اول و سوم موفق به کسب امتیازات ۲۵ بر ۲۱ و ۳۵ بر ۳۳ شد و در طرف مقابل مس رفسنجان نیز در ست‌های دوم و چهارم به امتیاز مشابه ۲۵ بر ۲۳ رسید و با ثبت امتیاز ۱۵ بر ۱۲ در ست پنجم، کار را تمام کرد.
دیدار دو تیم در مدت زمان ۱۵۸ دقیقه انجام شد و سید مرصاد آقاجانی بازیکن شماره ۱۲ مس و نیز مربی آذرباتری ارومیه در ست چهارم کارت زرد دریافت کردند.
تیم شهرداری گنبد این هفته در جدال غیرمستقیم با پاس گرگان و مس رفسنجان به عنوان تیم‌های ۱۹ امتیازی جدول بود. تیم‌هایی که هرکدام ۶ برد در کارنامه داشتند و پیروزی در بازی امروز نقش تعیین‌کننده‌ای در جایگاه‌شان در میانه‌های جدول داشت.
شهرداری گنبد برای ماندن در کورس رقابت ۱۹ امتیازی‌ها باید نارنجی‌پوشان سایپا را شکست می‌داد. اما شاگردان عظیم جزیده در خانه والیبال گوی و میدان را به میزبان خودروسازشان واگذار کردند و با نتیجه سه بر صفر مقابل این تیم شکست خوردند.
سایپا در این دیدار موفق به کسب امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۷ به سود خود شد. پیش از این و در هفته دوم نیز سایپا موفق شده بود با نتیجه سه بر دو مقابل شهرداری گنبد به پیروزی برسد.

 نتایج کامل هفته پانزدهم لیگ برتر :

فولاد سیرجان ایرانیان ۳ – راه‌یاب ملل مریوان ۲؛ (۲۵-۲۰)، (۲۵-۱۹)، (۱۶-۲۵)، (۲۲-۲۵)، (۱۵-۱۲)

آذرباتری ارومیه ۲ – مس رفسنجان ۳؛ (۲۵-۲۱)، (۲۳-۲۵)، (۳۵-۳۳)، (۲۳-۲۵)، (۱۲-۱۵)

فولاد مبارکه سپاهان صفر – پیکان ۳؛ (۱۹-۲۵)، (۲۲-۲۵)، (۲۵-۲۷)

لبنیات هراز آمل ۳ – هورسان رامسر یک؛ (۲۵-۲۳)، (۲۵-۱۵)، (۲۴-۲۶)، (۲۵-۲۰)

سایپا ۳ – شهرداری گنبد صفر؛ (۲۵-۲۳)، (۲۵-۱۹)، (۲۵-۱۷)

شهرداری ورامین ۲ – شهداب یزد ۳؛ (۲۵-۲۳)، (۲۵-۲۱)، (۱۷-۲۵)، (۲۲-۲۵)، (۱۱-۱۵)

شهرداری ارومیه ۳ – پاس گرگان ۲؛ (۲۴-۲۶)، (۲۲-۲۵)، (۲۵-۲۱)، (۲۵-۲۱)، (۱۵-۱۱)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->